Najpierw należy uzmysłowić sobie jak istotną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Także promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują duże środki w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.

Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc zaistnieć w Google?

Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona www. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jC8xcUgbCJ86RqOYcnN1T31G3wHpUJUjtRBOyH9C_ZU . Według statystyk nawet 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% użytkowników klika tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszystkie ruchy, które mają na celu zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google muszą być wciąż monitorowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli działania mające na celu promocję witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes 2022

Brak komentarzy

Zostaw komentarz