W pierwszej kolejności należy sobie uświadomić jak ważną funkcję pełni internet w życiu każdego człowieka. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Również promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują duże pieniądze w reklamę w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że aż 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://drive.google.com/drive/folders/1DcnsmlI7BXgkF1wBOZmVb27YYHvEGiAG . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób klika tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszystkie ruchy, mające na celu zdobycie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale zmieniające się algorytmy Google muszą być wciąż obserwowane tak, żeby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes 2022

Brak komentarzy

Zostaw komentarz